أخبار عاجلة
تونس تقيم شراكة استراتيجية مع الصين -

"تسجيل الأحلام".. تامر حسني يطلب من جمهوره طلب غريب

يدعم تامر حسني جمهوره من جديد عن طريق حملة تحفيزية ويصدر رسالة إيجابية جديدة من خلال منشور على "الفيس بوك " لجمهوره وينصحهم بأن يصدقوا نفسهم ويجتهدوا حتى يحققوا ذلك طالبًا منهم كابتة امنتيهم في التعليقات.


حملة تحفيزية جديدة من تامر حسني لجمهوره

صدر  تامر حسني  حملة تحفيزية جديدة من خلال حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك " معلقًا: "لكل محبيني الكرام، كلامي اللي في البوست دا نفسي يوصل للكل وينفذه، ومحدش يسألني ليه بقول كدا  بس اتمنى من كل قلبي انكم تعملوا اللي هقوله، أنا والله العظيم بحبكوا أوي يا جماعة ولا عمري حسيت نفسي معاكم غير أخ أو حد من عيلتكم  يلا دلوقتي حالًا كل حد فيكوا يكتبلي في تعليقه نفسه يحقق أيه الفترة اللي جاية أرجوكم شوفوا نفسكوا محققين دا وإن شاء الله هيحصل، ارجوكم ارجوكم اكتبوا اللي نفسكوا فيه وعندكوا يقين كبير بالله إنه هيحصل مش هتخسروا حاجه لو صدقتوني وعملته كدا مش جايز اطلع صح، بس طبعًا نسعى ونجتهد بلا يأس والبوست هيفضل موجود لو حد حاله اتغير للاحسن وبدأ يحقق اللي كتبه يبقى يفتكرني بالدعاء".

157284d17f.jpg


آخر أعمال تامر حسني


يذكر أن فيلم "بحبك" هو أخر أعمال تامر بالسينم،و يشهد أول تجارب تامر حسني الإخراجية في السينما، وهو من تأليفه وبطولته، ويشارك في بطولته كل من: هنا الزاهد وحمدي الميرغني ومدحت تيخا وهدى المفتي، أحمد عزمى، وتميم عبده وسمر محمد متولي، وعمرو صحصاح وعاليا راشد، شهد الشاطر، وآخرون، وتدور الأحداث حول حياة رجل يخوض قصتي حب، ويتخبط في حياته بين فتاتين، ويُظهر اختلاف مدى صدق التعبير عن الحب بين الرجل والمرأة.

16cc94934a.jpg


تامر حسني يشعل الإسكندرية تحت شعار كامل العدد
 

تألق تامر حسني بحفل الإسكندرية الذي رفع شعار كامل العدد، وسجل حفل الإسكندرية لطلاب الثانوية العامة واحدة من أقوى حفلات الصيف للفنان تامر حسني وسط حضور جماهيري ضخم.

c08ecf6e4b.jpg


آخر أعمال تامر حسني الغنائية


كانت أغنية "حياتنا"  هى أخر أعمال تامر حسني،وهى من كلمات: أحمد حسن راؤول، وألحان: إسلام زكي، وتوزيع: إلهامي دهيمة - أحمد حسام، واستطاعت الأغنية أن تحقق نجاحًا كبيرًا منذ صدورها.

e4658e3808.jpg


كلمات أغنية "حياتنا" لتامر حسني


في حب يعجزك بدري
حب يموتك جواك
وإيد تتمد تمسكها
تغمي عينيك تقوم خانقاك
في وش يبان ملاك طيب
في ضهرك يتقلب أبليس
في حد بتشتريه غالي
وهو قصاد مرايته رخيص
وهو قصاد مرايته رخيص

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة الفجر ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من الفجر ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

التالى فوز "حالة خاصة ومسار إجبارى والكبير أوى 8" بجوائز الأفضل من كاس إنرجي