سميرة سعيد تكشف تفاصيل تعرضها للتحرش

سميرة سعيد تكشف تفاصيل تعرضها للتحرش
سميرة سعيد تكشف تفاصيل تعرضها للتحرش

كشفت الديفا سميرة سعيد عن أسرار في حياتها، حيث سردت تفاصيل تعرضها للتحرش.

 

وقالت "سعيد" في حلقة خاصة من برنامج "السيرة" مع الإعلامية وفاء الكيلاني: "لم يحدث لى تحرش بشكل واضح، لكن كان بيحصل معاكسات عادية وطالما مفيش استجابة الموضوع بينتهى خلاص، فكرت كمان لما رحت أنا وصحباتى غابة اسمها غابة المعمورة، وكان في واحد كبير شوية في السن وقال صيدة بقى، وبدأ يقول كلام مش لطيف وجاى علينا، ولكن البنات نسوه اسمه تماما".

 

وتابعت متحدثة عن طفولتها قائله: "كنت قاعدة في الفصل وعمالة أشخبط في ورقة قدامى، وفجأة المدرس قالى إيه ده وضربنى قلم على وشى، ورانى النجوم زى ما بنشوف في الكرتون".

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة الفجر ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من الفجر ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

السابق فيلم Kinds of Kindness يحصل على تقييم 100% بعد عرضه في كانالسبت 18/مايو/2024 - 04:31 م مهرجان كان السينمائي ، حصل فيلم Kinds of Kindness، للمخرج 'يورجوس لانثيموس'، على تقييم مبدئي 100% من موقع التقييمات الأشهر، Rotten Tomatoes، وذلك بعد عرضه العالمي الأول مساء أمس ضمن فاعليات الدورة ٧٧ لمهرجان كان. تفاصيل فيلم KINDS OF KINDNESS وفيلم KINDS OF KINDNESS، من إخراج يورجوس لانثيموس،
التالى دينا الشربيني: كنت مذيعة فاشلة وطلاق الواحدة 3 مرات مش نهاية الحياةالثلاثاء 30/أبريل/2024 - 11:08 م دينا الشربيني، قالت الفنانة دينا الشربيني: كنت مذيعة فاشلة وبطلع أقول أي حاجة لإن محستش انها مهنتي لحد لما لقيت نفسي في التمثيل وحققت نجاح وعملت حاجة ابقى ماشية مبسوطة بيها في مسلسل كامل العدد .