أخبار عاجلة
إخماد حريقا شب داخل شقة سكنية في فيصل -

تامر عاشور يحيى حفلاً غنائيًا فى طنطا 10 نوفمبر

تامر عاشور يحيى حفلاً غنائيًا فى طنطا 10 نوفمبر
تامر عاشور يحيى حفلاً غنائيًا فى طنطا 10 نوفمبر

يحيى النجم تامر عاشور، حفلاً غنائيًا في محافظة طنطا، يوم الخميس المقبل 10 نوفمبر الجارى، ويقدم خلال الحفل باقة مميزة من أشهر أغنياته، وذلك ضمن الحفلات التي يحييها نجوم الغناء والطرب في مختلف الأماكن.

وطرح النجم تامر عاشور أحدث أغنياته "هتوحشنا" على يوتيوب، على موقع الفيديوهات "يوتيوب" والأغنية من كلمات عمرو المصري وألحان محمود أنور، وتوزيع محمد مجدي وميكس وماستر أمير محروس.

وتقول كلمات أغنية "هتوحشنا": "هتوحشنا هتوحشنا.. فضينا السيرة ودشدشنا ورا ضهرك قلة ولا عطشنا.. ممنوع تدخل عندنا تاني لو حتى هتجي تمعلشنا.. هتوحشنا هتوحشنا دا احنا الأرض بورد فرشنا لما مشيت روقنا وفرفشنا لمينا ورقتك قطعنا قفلنا المشهد فركشنا".

وأحيا تامر عاشور حفلاً غنائيًا قبل يومين فى احدى الجامعات وقدم العديد من أغانيه الشهيرة، ونشر صورا من الحفل على حسابه بموقع انستجرام معلقاً "اتشرفت بوجودى وفعلا مش هتكلم على عدد الجمهور هضرب أرقام في الهوا ولا هقول نص مليون ولا مليون ولا الكلام ده بس هقولكم بصوا على الصورة أبلغ من أي أرقام تكون مش صحيحة دول الجمهور اللي بشكرهم واحد واحد".

وكان آخر أغانى تامر عاشور التى طرحها، بعنوان "هي الناس" كلمات أحمد المالكي، وألحان محمد خلف، وتوزيع أنور عمر، وميكس وماستر صقر، وتقول كلمات أغينة :"الحلوة دى تحلم وتقولى طلباتها أيه راضى بكل اللى تقول عليه والدنيا تجيلها في ثانيتين .. الحلوة دى أول ما تقرب من بعيد بفرح وبتقلب يومى عيد والفرحة معايا بفرحتين.. بالدلع وبالشقاوة الجمال بيزيد حلاوة.

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة اليوم السابع ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من اليوم السابع ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

السابق حسن يوسف: حب الجمهور أهم من تكريم المهرجانات.. حسين فهمي اختلطت عليه الأمور
التالى الجمعة المقبلة.. تامر حسني يحيى الحفل الغنائي السابع السنوي لـMSA