ايتن عامر عن "طلعت شاطرة": "الأغنية دي لكل بنت قوية"

طرحت الفنانة أيتن عامر أغنية جديدة لها بعنوان "طلعت شاطرة" عبر موقع الاغاني الشهير "يوتيوب".

 

 

 

و قد روجت أيتن عامر لأغنية "طلعت شاطرة" عبر صفحتها الرسمية بموقع "إنستجرام" حيث نشرت مقطع من الفيديو كليب وعلقت عليه قائلة: " الأغنية دي لكل بنت قوية مسمحتش لأي حاجة أنها تكسرها وطلعت شاطرة".

 

 


تفاصيل أغنية "طلعت شاطرة"

 

وهي أغنية تحكي قصة فتاة بعد الانفصال تتحدث عن قوتها وندم حبيبها على فراقها وهي، الأغنية من كلمات أحمد علاء الدين وألحان نورهان البغدادي وتوزيع ومكس ماستر زوم.

b75ead9da4.jpg
ايتن عامر 

كلمات الأغنية 

 

عن واحدة مفيش حاجة تكسرها... وقويـة وصعـب تغيرهـا وغباءك خلاك تخسـرهـا... عقلك صـورلك تنسـاهـا وأهو عـدي عـلـي الموضوع فتـرة.. وبتسأل من فترة لفترة وغريبة ازاي طلعت شاطرة.. مابقتـش بتفـرق وياهـا مانسيتهاش ليه بس ياخايب... دي فراقها بيوجـع مش سايب مانسيتهاش ليه بس ياخايب... دي فراقها بيوجـع مش سايب بتوقـع نفسك في مصایب... وتجينـي عشـان تخرج منهـا دي قديمة وروح إلعب غيرها... دي قديمة وروح إلعب غيرها عشت تخاف منها عشان ناجحة... واستكترت عليها الفرحة فاقت دلوقتی بقت ناصحة... مبقتش خلاص تمام عنيهـا دلوقتى بقت عایشـه حياتها... بتعـوض كل اللـى فايتـها لو صونتها وإديتهـا قيمتهـا... كانت هتشيلك في عينهـا مانسیتهاش ليه بس ياخايب دي فراقها بيوجع مش سايب مانسیتهاش ليه بس ياخايب ا... دي فراقها بيوجع مش سايب بتوقع نفسك في مصايب.... وتجينـي عشـان تخرج منها دي قديمة وروح إلعب غيرها دي قديمة وروح إلعب غيرها.

3239f20ff4.jpg
ايتن عامر 

 

آخر أعمال أيتن عامر 


يذكر أن آخر أعمال أيتن عامر هي أغنية توتا فروتا التي طرحتها منذ فترة وحققت نجاح كبير والأغنية من غناء أيتن عامر ومن كلمات شادي محسن وميكس ماستر أحمد حسام.


 

206d0018b5.jpg
ايتن عامر 

كلمات أغنية توتا فروتا 

إلى يشتريكم تبيعوه
باجي بعملكم دربكه
مع اني مليش في الفزلكه
كلامكوا ده كله همبكه
كلامي متاستك استكه
سهل قوي احط عليكم
العيب مش فيا ده فيكم
مش شغاله دماغي انا بيكم 
ما بلاش انا خايفه عليكم 

 

آخر أعمال أيتن عامر في السينما 


تعد أيتن عامر واحدة من أبطال فيلم "عمهم" الذي يعرض حاليًا في سينمات الوطن العربي وحقق نجاح كبير بعد عرضه، الفيلم من بطولة محمد إمام محمد سلام، هدى المفتي، سيد رجب، باسم سمرة ومحمد لطفي، أيتن عامر، رياض الخولي، الشحات مبروك، أحمد خالد صالح، محمد ثروت الفيلم من انتاج أحمد السبكي وتأليف وسام صبري ومن إخراج حسين المنباوي.

e1e4875d5f.jpg
ايتن عامر 


أيتن عامر في السباق الرمضاني 2022 


يذكر أن أيتن عامر شاركت في مسلسلين في السباق الرمضاني الماضي وهم "النقطة العامية" ومسلسل "مكتوب عليا" وحققت من خلالهم نجاحًا جماهيريًا كبير نظرًا لتنوع أدوارها بين المسلسلين ونجاحها في كلا منهم.

2981a3d985.jpg
ايتن عامر 

 

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة الفجر ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من الفجر ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

السابق مصطفى خاطر يروج لمسلسل البيت بيتي 2: باقي من الزمن 4 أيامالسبت 20/أبريل/2024 - 11:21 م تفصلنا أيام قليلة عن موعد انطلاق الموسم الثاني من مسلسل البيت بيتي والذي ينتظره قطاع كبير من الجمهور لعدة أسباب أبرزها:
التالى مسلسل إمبراطورية ميم الحلقة 21.. هاجر السراج تترك رسالة لخالد النبوي