آيتن عامر تبعث برسالة رومانسية لزوجها في عيد زواجهما الرابع

صدى البلد 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف مشاركة الارباح
احتفلت الفنانة آيتن عامر بعيد زواجها الرابع ونشرت صورة لها هى وزوجها مدير التصوير محمد عز العرب عبر صفحتها على انستجرام.

وكتبت له رسالة رومانسية جاء فيها: "عيد جوازنا الرابع واتصادف إنه كمان عيد الأب اللى بيقولوا عليه ده، بس لو اتكلمت جد بقا هقول ان النهاردة يوم ميتنسيش لأن ربنا هو اللى رتبه و كأنه كان بيدينى علامة ، و لو كنت اعرف انك هتبقى اب جميل اوى كده كنت دعيت ربنا انه يجمعنا من زمان اوى اوى ، مش بس عشان انت اب بمعنى الكلمة ، لا ده لأنك راجل بجد و لقيت فيك كل اللى اى بنت تحلم بيه . بحبك و ربنا يخليك لينا يا احلى حاجة فى كل حاجة".

يذكر أن آيتن عامر عرض لها هذا العام مسلسل "شقة فيصل"، وشاركت في بطولته مع كل من كريم محمود عبد العزيز وأحمد فتحي ونسرين أمين فى ومن تأليف العزب وإخراج شيرين عادل.

كما عرض لـ أيتن إيضًا مسلسلين آخرين هما "ابن أصول" مع حمادة هلال وسوزان نجم الدين ومسلسل طلقة حظ مع مصطفى خاطر وهبة مجدى.


ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة صدى البلد ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من صدى البلد ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق