أخبار عاجلة
شالكه من شبح الهبوط إلى دوري السوبر الأوروبي -
مسخر خانة.. أبو دلامة يهجو نفسه.. وهجاء للمدح -

أحمد صلاح حسني: عرض المسلسلات خارج سباق دراما رمضان فكرة "هايلة"

أحمد صلاح حسني: عرض المسلسلات خارج سباق دراما رمضان فكرة "هايلة"
أحمد صلاح حسني: عرض المسلسلات خارج سباق دراما رمضان فكرة "هايلة"

وصف النجم احمد صلاح حسنى، فكرة عرض المسلسلات خارج رمضان بأنها فكرة "هايلة " لأننا أيقنا أن شهر رمضان به عدد كبير جدا من المسلسلات.. ولدينا وقت طويل خذلت باقي الشهور علي ان نعرض مسلسلات متميزة . 

 

و اضاف احمد خلال حلول ابطال مسلسل الدايرة مع الإعلامى دكتور عمرو الليثى ببرنامجه واحد من الناس ، اننا خلال آخر عاميين قمنا باذاعة عدد كبير ممن المسلسلات المتميزة خارج شهر رمضان  ونقدم أعمالًا جيدة تستحق المشاهدة مثل شهر رمضان . 

و طالب عمرو الليثى من احمد صلاح القيام بدور دكتور نفسي على الهواء و قام احمد بسؤال الليثى مجموعة أسئلة لتحليل شخصيه ، و سؤال ايناس كامل ايضاً مجموعة أسئلة ، كما سئل اسلام جمال ايضاً .

واوضح احمد صلاح في تحليل النفسي للاعلامي  عمرو الليثى ان  ما يشتكيه ليس له علاج لانه  فعلا بيخاف من ربنا و دى نعمه ربنا وضعها فيك علشان تفضل قريب منه . 

و قال احمد صلاح في تحليله لشخصية ايناس كامل عايشه في اجواء هادئة نوع ما ،و مش قادرة تاخد ريسك في حياتها بس سيأتي وقت وتاخد الريسك ده . 

و قال احمد صلاح في تحليله لشخصية اسلام جمال مشكلته لا يرى الشر و الحاجة الوحشة ، ولهذا لما بيتوجع بيتوجع اوى .

و عقب اسلام جمال ان احمدصلاح حسني  اخ لى و انسان جدع جدا و مريح جدا في الشعل معاه و بره الشغل احنا أصحاب .

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة الفجر ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من الفجر ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

التالى صفية العمرى: أعتز بشخصية نازك السلحدار.. وندمت على الجزء السادس